Lantliv i vitt

Välkommen till min blogg !

tisdag 11 januari 2011

Rastlös !!

Ja det är vad jag är nuförtiden !! Börjar längta tillbaka till jobbet så man kan göra någon nytta.
Fick iallafall förfrågan om jag kan måla om andras möbler i shabbychic stil och javisst självklart gör jag det. Maila mig gärna om ni har nån möbel ni vill få vit : maria_j9@hotmail.com !
Jag gör även skyltar på beställning : välkomstskyltar, boxskyltar etc. Kom med förslag !
Här är den senaste skylten som blev färdig idag. Den ska bli present till en 2-årig tjej som älskar rosa och prinsessor.
Nej nu ska jag fortsätta med trappräcket ! Hej svejs !

1 kommentar:

  1. Vilken fin skylt!
    Sätt upp ett anslag och gör reklam för dig på Smedby! Finns säkert intresse!

    Välkommen som följare! Kram

    SvaraRadera