Lantliv i vitt

Välkommen till min blogg !

torsdag 20 januari 2011

Härliga fredag !

Äntligen fredag !! Underbart skönt ! Har tyvärr åkt på en envis förkylning med hosta, det värsta är att jag alltid tappar rösten när jag får en sån smitta så nu går man nästan och väntar på det :(
Helgen är ganska fullspikad redan. Det blir ridning, på islandshäst också hoppas jag ! Imorgon kväll blir det 18-års kalas ! Så nu MÅSTE jag bli FRISK !!!
Soffbordet är iallafall färdigt så nu kan jag helt koncentrera mig på skänken, skönt ! Efter det står en byrå på tur.

En riktigt skön helg önskar jag er !!

2 kommentarer:

  1. Fullbokad helg! Kan tro att ni ska till Åtvid? Får för mig att hennes son fyller ungefär så här års... hälsa!

    Kan du inte måla nåt hos oss på Smedby? En vägg eller dörr eller nåt snyggt motiv!

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Ja ,jag lovar att hälsa ! Skulle gärna måla något. Fundera ut vad och vart ni vill ha det bara så fixar jag det efter dom projekt jag har på G just nu.
    Ha de gott !!

    SvaraRadera