Lantliv i vitt

Välkommen till min blogg !

lördag 3 september 2011

Hösten är här .....

och med den förkylningarna. Har för tillfället ingen röst och det är väldigt frustrerande men här på bloggen gör man ju sig hörd iallafall :)
Det som kan vara bra med att vara sjuk är att man måste hålla sig lite stilla och då får man sånt gjort som man inte får annars. Börjar fundera på att sätta in alla foton från sommaren i album, bara 324 st !!

Under tiden blir man ju påmind om allt härligt vi varit med om i sommar. Den har varit skön, avkopplande och nu är jag mättad på det och tycker faktiskt att det är lite mysigt att det blir mörkt tidigare nu. Man får tända värmeljus och ligga i soffan o titta på TV.
Annars när jag är frisk så håller jag på med projekt- Lillstugan. Vi har en liten söt stuga nere vid vägen som jag har planer för. Har länge velat öppna en liten affär med målade saker och andra fina ting. Känns som drömmen närmar sig. Mitt mål är att öppna senast till våren och ha öppet en dag /mån.

Mycket jobb är det men fint kommer det bli tillslut !
Nej, nu blir det att lägga sig en stund blir sugen på att fortsätta måla så nu måste jag bli FRISK !!!
Ha de gott !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar