Lantliv i vitt

Välkommen till min blogg !

fredag 25 februari 2011

Kökssoffa nr 3 färdig

Då var det fredag igen. Nästan otäckt så fort veckorna går nu. Vi har iallafall hunnit med att göra lite roliga saker den här sportlovsveckan.
Nu kommer en helg som jag sett fram emot länge !! Ska gå ut med tjejkompisarna, vilket bara händer två ggr per år. Men desto roligare har vi när vi väl träffas, och mycket att prata om.
Nu är kökssoffa nr 3 färdig, pust. Blir nog en paus i målningen ett par dagar iallafall. Igår inhandlade jag ioförsig ett antal krukor som jag ska måla på. Kanske testar lite ikväll :)
Trevlig helg allihop !!!

5 kommentarer:

  1. Ha det så trevligt med brudarna!

    Snygga soffor, spar du dem eller målar du åt andra?

    ses på måndag

    SvaraRadera
  2. Jag har nåt på min blogg åt dig:)

    SvaraRadera
  3. Målar och säljer dom. Har inte målat så mkt till mig själv ännu tyvärr men det kommer väl.
    Måste kolla din blogg nu då :)

    SvaraRadera
  4. Jättefin ,mycket fint du gör
    Har du skrivit texten för hand?
    Ha en bra söndag

    SvaraRadera
  5. Tack ! Nja, jag målar texten för hand men "fuskkikar" på olika teckenssnitt !

    SvaraRadera