Lantliv i vitt

Välkommen till min blogg !

torsdag 9 december 2010

Snart JUL !

Ja den närmar sig med stormsteg ! JULEN ! Nu börjar man känna sig lite stressad. Har bara inhandlat några julklappar, men jag brukar ju å andra sidan alltid handla dom i sista minuten. Blir ju lite mera stämning då !
Min stora kille har varit sjuk så vi har tagit det lugnt den här veckan, men nu början han bli frisk och klättrar på väggarna.
Jag håller på att måla en sekretär. Hoppas den blir färdig innan jul så jag kan städa hallen, vilket inte går nu.
Det blir många resor till sjukhuset också eftersom min pappa ligger där sedan ett par veckor. Än så länge har vi väl hoppet uppe om att han kommer hem till jul. Inte roligt för någon att fira jul på sjukhuset. Men huvudsaken är att han blir frisk, förstås !

Ha det så bra och njut av snön ( är så trött på alla som klagar på den ) !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar