Lantliv i vitt

Välkommen till min blogg !

måndag 7 februari 2011

Kökssoffa nr 1 färdig

Japp, nu är den första av två kökssoffor färdig. Den här gången kom jag ju faktiskt ihåg att ta en "före" bild också, och det ska jag nog fortsätta med för då ser man ju verkligen vilken skillnad det blir !!!
Det är verkligen skoj att förvandla möbler på det här sättet, ännu har jag inte tröttnat iallafall !
Idag har varit en ganska lugn dag annars. Det blev en sväng till Ikea på em, tog en fika med barnen och hade det bra.
Ikväll ska jag INTE måla, utan bara sitta still i soffan o titta på TV ! Familjen Annorlunda och Spårlöst blir det.
                                          Soffan före "förvandlingen"
Soffan efter vit färg, franskt text och nytt tyg

Hoppas ni också får en trevlig kväll !!

1 kommentar: