Lantliv i vitt

Välkommen till min blogg !

fredag 31 december 2010

Nytt år

Vilken underbar nyårsafton vi har : strålande sol och lagom kallt. Hinner tyvärr inte med någon ridtur idag får hålla tummarna för att det är lika fint väder imorgon.
Idag ska vi nämligen fira nyår lite tidigare än vanligt så att barnen kan vara pigga och glada vid tolvslaget (som i år kommer att vara vid sex-tiden).
Ser faktiskt fram emot det nya året. Känns konstigt att jag ska börja jobba igen året som kommer, men saknar mina arbetskamrater ! Ska bli skönt att prata med vuxna om något annat än barnmat och trotsproblem !
Och så ska jag komma igång med ridningen mera och lära mig rida islandshäst ! Ska inte ge något nyårslöfte i år, men har som mål att äta nyttigare ( säger inte mer än så).
GOTT NYTT ÅR till er alla !!!

1 kommentar: